Časté dotazy
Proplácíte poštovné?
Ano, hradíme přiměřenou výši poštovného. Peníze zasíláme na účet po obdržení reklamovaného zboží.
Jak dlouho máte na reklamaci?
30 dnů.
Je možný osobní odběr?
Osobní odběr je možný pouze po předchozí domluvě s informační linkou. Odběr je možný na adrese která je uvedena v kontaktech.
Lze zboží nejdříve vidět? Máte obchod? Lze si ho vyzkoušet?
Vyzkoušet zboží lze pouze po předchozí domluvě s informační linkou. Showroom se nachází na adrese erá je uvedena v kontaktech.
Lze u informační linky zjistit něco více o zboží které je v reklamaci, odesílá se, je u nás na výměnu, termín odeslání náhradních dílů a pod. ?
Ne, nelze. Informační linka je uzpůsobena proto aby podávala informace ohledně zboží, pomáhala se zákazníkům rozhodnout a pod. Veškeré tyto dotazy prosím zasílat na emailovou adresu: fidemiagroup@gmail.com
Psal/a jsem několik dotazů a stále mi nebylo odpovězeno, jak se mám zachovat?
Prosíme vyčkejte na odpověď z naší strany. Rozhodně nevolejte, protože tím pouze zdržujete a prodlužujete celý proces. Dotazů je mnoho a může se stát, že na odpověď budete čekat.
Telefon informační linky je stále obsazený, nebo vypnutý, nedostupný, co mám dělat?
Pokud tato situace nastane, znamená to, že se zpracovávají desítky dotazů od zákazníků, kteří svůj dotaz zadali před Vámi. Stačí nám napsat email na adresu: fidemiagroup@gmail.com