Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

Odmítnout vše můžete zde.

                               

 

 

 

 

 

Recenze našich zákazníků

 

 

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 6 890 Kč (2 962,70 €)
skladem
naše cena 9 990 Kč (4 295,70 €)
skladem
naše cena 8 990 Kč (3 865,70 €)
skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 9 999 Kč (4 299,57 €)
skladem
naše cena 749 Kč (322,07 €)
skladem
naše cena 499 Kč (214,57 €)
skladem

Často kladené otázky
Časté dotazy

Časté dotazy

Proplácíte poštovné?

Ano, hradíme přiměřenou výši poštovného. Peníze zasíláme na účet po obdržení reklamovaného zboží.


Jak dlouho máme času na vyřízení vaší reklamace?
30 dnů. (většinou to bývá do 3-15 dnů)


Je možný osobní odběr?
Osobní odběr je možný pouze po předchozí domluvě s informační linkou. Odběr je možný na adrese, která je uvedena v kontaktech.

 

Lze zboží nejdříve vidět? Máte obchod? Lze si ho vyzkoušet?
Vyzkoušet zboží lze pouze po předchozí domluvě s informační linkou. Showroom se nachází na adrese, která je uvedena v kontaktech.

 

Psal/a jsem několik dotazů a stále mi nebylo odpovězeno, jak se mám zachovat?

Prosíme vyčkejte na odpověď z naší strany. Dotazů je mnoho a může se stát, že se odpověď zašle následující den.

 

Telefon informační linky je stále obsazený nebo vypnutý, nedostupný, co mám dělat?

Pokud tato situace nastane, znamená to, že je infolinka obsazena dalšími zákazníky, kteří svůj dotaz zadali před Vámi. Stačí nám napsat email na adresu: fidemiagroup@gmail.com

 

Jak reklamovat?

Postup jak reklamovat