Časté dotazy
Proplácíte poštovné?
Ano, hradíme přiměřenou výši poštovného. Peníze zasíláme na účet po obdržení reklamovaného zboží.
Jak dlouho máme času na vyřízení vaší reklamace?
30 dnů. (většinou to bývá do 3-15 dnů)
Je možný osobní odběr?
Osobní odběr je možný pouze po předchozí domluvě s informační linkou. Odběr je možný na adrese, která je uvedena v kontaktech.
Lze zboží nejdříve vidět? Máte obchod? Lze si ho vyzkoušet?
Vyzkoušet zboží lze pouze po předchozí domluvě s informační linkou. Showroom se nachází na adrese, která je uvedena v kontaktech.
Psal/a jsem několik dotazů a stále mi nebylo odpovězeno, jak se mám zachovat?
Prosíme vyčkejte na odpověď z naší strany. Dotazů je mnoho a může se stát, že se odpověď zašle následující den.
Telefon informační linky je stále obsazený nebo vypnutý, nedostupný, co mám dělat?
Pokud tato situace nastane, znamená to, že je infolinka obsazena dalšími zákazníky, kteří svůj dotaz zadali před Vámi. Stačí nám napsat email na adresu: fidemiagroup@gmail.com
Jak reklamovat?